joi, 1 octombrie 2009

Romania, Te Urasc! Ep.2 - CFR

Au pus astia de la CFR in vagoane un afis pe care scrie;
''RESPECTA-TE SI VEI FI APRECIAT ; Cumparati-va bilet si calatoriti relaxat si in siguranta cu CFR Calatori!; Calatoria fara bilet este un fapt antisocial!''
Pai iaa sa vedem noi baaai CeFeRistilor:
Eu imi iau bilet dar nu sunt nici de departe apreciat pentru ca Nasul inca mai are pusculita dupa el si nu ma apreciaza ca mi-am luat bilet pentru ca ramane muritor de foame, el ii apreciaza pe cei care-l ajuta sa mai adauge ceva banuti in pusculita casei, in plus felul in care-mi cere biletul de parca toti sunt scoliti in Ferentari, arata cat de mult sunt apreciat ca mi-am luat bilet.

N-am cum sa fiu relaxat cu genunchii la gura stand cu picioarele pe bagaje, pentru ca in trenurile astea noi, compartimentul de bagaje este foarte mic si n-are loc nici macar un rucsac, drept urmare patru persoane fata in fata stau cu picioarele pe bagaje sau sunt puse pe culoar ca nimeni sa nu se poata duce la pisoar, iar compartimentele de bagaje zambesc fericite ca n-au ce greutate sa tina.
N-am cum sa ma simt in siguranta cand in tren se perinda tot felul de cersetori, betivi, vanzatori de vechituri s.a.m.d, iar politia TF trece foarte rar sa vada daca se intampla ceva.
Dupa cum spuneam eu imi iau bilet dar nu calatoresc relaxat sub nicio forma si mai ales nu ma simt in siguranta cu CFR.

Bonus: au pus prize dar functioneaza cand si cand pentru ca atunci cand se opresc, nu stie nimeni sa le dea drumu', cica ''e pe calculator si n-avem ce-i face'' (la fel si cu aerul conditionat pentru ca geamuri nu sunt si cu luminile); cetatenii straini cer ajutorul unor calatori mai tineri pentru a le traduce ''nasilor''; restrictiile sunt la fel si pentru trenurile noi fiind fffff multe portiuni pe care le parcurgi mai rpd daca joci tic tac.

Calatoria fara bilet este un fapt antisocial???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu