joi, 11 noiembrie 2010

Salariile functionarilor

Zilele trecute (da...n-am scris atunci pentru ca am crezut c-o sa-mi treaca ura), am avut nevoie de functionarii statului pe care ii platesc de atata timp prin cotributiile la bugetul statului, contributie care nu se intoarce la mine sub nicio forma ci se duc doar in salariile lor.
Cum era de asteptat nu numai ca nu m-au ajutat in niciun fel si a trebuit sa ma las pagubas din ce-mi trebuia (adica sa cotizez voluntar la stat printr-un contract social), dar m-au facut sa-i aplaud pe cei care nu-mi doream si sa le multumesc ca le-au taiat salariile si sporurile pentru ca mi-am dat seama ca unii dintre ei sunt foarte batuti in cap, prosti, lenesi, stupizi, parveniti si foarte probabil adusi acolo de un unchi sau cine stie ce alta ruda sau cunostinta.
Ne indatoram la FMI si banci doar pentru a plati salariile acestor tampiti si ei ne rasplatesc cu inteligenta lor scazuta, excesul lor de zel si prin neprofesionalismul lor aproape de fiecare data cand intram in contact cu ei.
Veti spune unii ca nu toti sunt asa si e adevarat, dar cei care nu sunt asa ar trebui sa-i respinga pe cei care sunt asa si astfel se  va face o oarecare selectie si poate crescand valoarea vor creste si salariile...dar pana atunci cu toata ura va doresc salarii mult mai mici pentru ca le meritati din plin si pentru ca trebuie sa intelegeti odata ca nu noi cei care avem nevoie de voi vi le-am taiat, ci cei care nici macar nu au nevoie de voi pentru ca vorbesc direct cu superiorii vostri si voi doar executati ca niste marionete...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu