duminică, 25 aprilie 2010

Alice in Wonderland

Ieri seara am vazut la 3D(cam tarziu), super adaptarea (continuarea), cartii Alice in Wonderland. Desi gurile rele cu o majoritate covarsitoare spun ca acest film nu trebuia sa fie 3D, parerea mea este ca Burton n-ar fi putut transpune mai bine tara minunilor decat prin acest efect. Adevarat e ca in prima parte a filmului pana cand Alice intra in Wonderland te poti uita foarte bine si fara ochelari, imaginea vazandu-se perfect fara efect pe ea cu exceptia peisajelor.
Oricum personajele, tara, Alice au fost la fel cum mi-le imaginasem atunci cand am citit cartea cand eram mic.
Ca un sfat pentru cei ca mine care au intarziat si vor sa-l vada la 3D in ciuda criticilor care si-au scos ochelarii la inceput si au zis ca e naspa filmu' cu efect, duceti-va, puneti-va ochelarii si intrati cu ei in Tara minunilor iar daca sunteti prea comozi cred ca deja filmul e in format destul de clar pe torrente si merita vazut.
Mai am un film in format 3D pe care mi l-am propus sa-l vad (poate chiar azi), Clash of the Titans, mai comercial si cu buget mult mai mare banuiesc dar vreau sa-l vad in format mare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu