vineri, 11 septembrie 2009

Bucuresti

Bucuresti, orele 17, cu parere de rau ca mi-am terminat programul de lucru pe ziua de azi ma plimb prin centrul vechi al Bucurestiului, frumos renovat de autoritatile locale, si cu greu razbat prin miile de turisti veniti sa admire frumusetea orasului nostru.

Un turist ma opreste si ma intreaba cum se ajunge in nordul capitalei pentru a vizita minunata padure Baneasa atat de renumita in intreaga lume.

Ii arat pe harta in timp ce-i explic;

''De aici mergi inainte pe Str. Emil Boc pana dai de Blvd. Traian Basescu, mergi inainte, si la intersectia Str. Calin Popescu Tariceanu cu Str. Marian Vanghelie faci dreapta, de aici mergi inainte pana ajungi in Blvd. Elena Udrea pe care mergi pana treci de Str. Emil Constantinescu, Ion Iliescu, Petre Roman si ajungi la intersectia cu Soseaua Adrian Nastase unde faci stanga exact pe langa statuia lui Sorin Oprescu si intri pe Soseaua Adrian Videanu pana in capatul ei unde se afla iesirea catre padurea Baneasa''.

Imi multumeste si pleaca foarte incantat cand ii spun ca pe langa zecile de obiective pe care le va avea de vizitat daca o va lua pe jos, va trece si pe langa fascinantul Palat Gigi Becali care poate fi vizitat pana la orele 22.

Il salut si imi vad de drum spre minunatul meu apartament cu vedere la riul Dambovita, renumit in lume pentru apa sa despre care se spune ca este mai clara decat cristalul si mai pura decat orice alt riu din lume.

Maine va fi o noua zi superba in orasul in care mi-as fi dorit sa locuiesc chiar dinainte sa ma nasc.

Un comentariu: